مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 11:502023-06-21فناوري

آقای وزیر ، اینترنت ایران از نقطه بدون بازگشت «V1» عبور کرده است!


آقای وزیر، باند پرواز این فرودگاه درحال به پایان رسیدن است.

شما زمانی برای ترمز کردن و ایستادن ندارید.

اینترنت ایران از نقطه بدون بازگشت «V1» عبور کرده است - اما در این معادله و تغییر فضای موردعلاقه وزیر ارتباطات نکاتی وجود دارد که یا او ندیده است یا به سادگی مسئله او نیست.

مثال های ساده و زیادی وجود دارد: بازرگانی که نمی تواند به شریک یا مشتری خارجی اش بگوید برای ارتباط با من اپلیکیشن ایرانی نصب کن، چون اساساً برخی از این نمونه ها شماره ای جز ایران را نمی پذیرند؛ هواداری که می خواهد فوتبالیست موردعلاقه اش را در اینستاگرام و توییتر دنبال کند؛ فرزندی که می خواهد از خارج ایران با والدینش در ایران تصویری صحبت کند؛ فروشنده ای که در اینستاگرام فروش داشت و بعد دست فروش شد؛ بسته شدن همه جانبه مسیرهای بازاریابی برای شرکت هایی که می خواهند پیام خود را به کاربران منتقل کنند.

(احتمالاً برای شما هم این سؤال پیش آمد که چرا به یک باره حجم پیامک های تبلیغاتی تا این حد افزایش پیدا کرد؛ مخصوصاً در روزهای پایانی اسفندماه؛ چون برگشته ایم به روش های بازاریابی 10 سال پیش.

)   به نظر می رسد وزیر ارتباطات در ماه های اخیر می توانست نقشی تعیین کننده تر بازی کند؛ اما در بسیاری از موارد مربوط به محدودیت ها توضیح داده که تصمیم گیرنده نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای وزیر ، اینترنت ایران از نقطه بدون بازگشت «V1» عبور کرده است!

آقای وزیر ، اینترنت ایران از نقطه بدون بازگشت «V1» عبور کرده است!