مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 12:452023-06-10بين الملل

دیوان کیفری بین المللی در ونزوئلا دفتر می زند


دادستان دیوان کیفری بین المللی پس از دیدار با رییس جمهوری ونزوئلا اعلام کرد که این دیوان در ونزوئلا دفتری برپا می کند تا اتهام وارده به دولت این کشور مبنی بر ارتکاب جنایت علیه بشریت را بررسی کند.

- دادستان دیوان کیفری بین المللی پس از دیدار با رییس جمهوری ونزوئلا اعلام کرد که این دیوان در ونزوئلا دفتری برپا می کند تا اتهام وارده به دولت این کشور مبنی بر ارتکاب جنایت علیه بشریت را بررسی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، کریم خان ، دادستان دیوان کیفری بین المللی پس از دیدار با نیکولاس مادورو، رییس جمهوری ونزوئلا گفت که توافق شده تا این دیوان تعامل نزدیک تری با ونزوئلا داشته، به اجرای اصلاحات قضایی کمک کرده و عدالت بیشتری را در این کشور آمریکای جنوبی به ارمغان آورد.

مادورو با خودداری از بیان جزییات این طرح و اینکه دفتر نامبرده چه تعداد کارمند خواهد داشت، گفت: من اطمینان دارم که این دفتر اقدامات مثبتی رقم می زند و تأثیر مطلوبی خواهد داشت.

کریم خان در مارس 2022 گفت که دیوان کیفری بین المللی قصد دارد در کاراکاس، پایتخت ونزوئلا یک دفتر تأسیس کند.

این نهاد در نوامبر 2021 اعلام کرد که تحقیقاتی ابتدایی را درباره جنایت ادعایی دولت مادورو علیه بشریت از سال 2017 آغاز می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوان کیفری بین المللی در ونزوئلا دفتر می زند

دیوان کیفری بین المللی در ونزوئلا دفتر می زند