مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 16:152023-05-29سياسي

کتابخانه مرکزی اراک در اولویت تزریق بودجه قرار گیرد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: با توجه به پیشرفت بیش از 70 درصدی این کتابخانه باید در اولویت تزریق بودجه قرار گیرد.

- ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: با توجه به پیشرفت بیش از 70 درصدی این کتابخانه باید در اولویت تزریق بودجه قرار گیرد.

بهنام نظری هشتم خردادماه در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، زنان و خانواده استان مرکزی با بیان اینکه کربلایی کاظم ساروقی شخصیتی ویژه و معجزه قرن است، اظهار کرد: کار توسعه امامزاده 72 تن ساروق باید ردیف بودجه ای مشخصی داشته باشد و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان باید در این زمینه مساعدت داشته باشد.

اهمیت مسئله به شکلی است که فقط نباید به خیرین اکتفا کرد.

وی با بیان اینکه ساروق از نظر جغرافیایی در بن بست است، اما از حیث اقدامات فرهنگی و با راه اندازی بنیاد بین المللی قرآنی در امامزاده 72 تن ساروق از این انفعال و بن بست خارج شده است، گفت: نباید صرفا به کمک خیرین خود را محدود کرد، باید دستگاه های اجرایی کار را آغاز کنند تا خیّر برای کمک جلب و جذب شود.

نظری تصریح کرد: با توجه به اینکه این امامزاده در مباحث هویتی استان بسیار اهمیت دارد، باید رسیدگی و توسعه آن در اولویت قرار گیرد و دستگاه های اجرایی نیز باید اهتمام ویژه در این رابطه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه مرکزی اراک در اولویت تزریق بودجه قرار گیرد

کتابخانه مرکزی اراک در اولویت تزریق بودجه قرار گیرد