مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 17:252023-06-21فرهنگي

افراد فعال در حوزه های فرهنگی و قرآنی در اردبیل شناسایی می شوند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: شناسایی افراد مستعد و فعال در حوزه های فرهنگی، هنری و قرآنی در اردبیل در راستای صدور مجوز موسسات در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش، امیر رجبی ظهر چهارشنبه در دیدار با امام جمعه عنبران اظهار کرد: افراد مستعد و فعال در حوزه های فرهنگی، هنری و قرآنی در سطح استان اردبیل در راستای صدور مجوز مؤسسات شناسایی خواهند شد.

وی بیان کرد: وجود مؤسسات فرهنگی در هر شهر علاوه بر اینکه فعالیت های فرهنگی را بیشتر تقویت می کند از نظر حمایت های مالی هم از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منع قانونی ندارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بر تعامل بیشتر اصحاب فرهنگ و هنر شعر عنبران با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نمین تاکید کرد و افزود: تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری عنبران بهترین ظرفیت برای شکوفایی و رونق فعالیت های فرهنگی و هنری را در آینده ای نزدیک رقم خواهد زد.

رجبی با اشاره به پیگیری های اخیر و مکاتبات با وزارتخانه متبوع جهت تأمین اعتبار لازم برای تجهیز ادامه داد: با مساعدت های مسئولان استانی و شهرستانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی 3 میلیارد تومان برای تجهیز از سوی وزارتخانه اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد فعال در حوزه های فرهنگی و قرآنی در اردبیل شناسایی می شوند

افراد فعال در حوزه های فرهنگی و قرآنی در اردبیل شناسایی می شوند