مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 17:552023-05-30ورزشي

انتقال حزباوی به السد بهترین انتقال در تاریخ فوتبال خوزستان است


مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان انتقال محمد امین حزباوی به باشگاه السد قطر را عاملی برای افزایش انگیزه بازیکنان فوتبال کشورمان دانست.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان انتقال محمد امین حزباوی به باشگاه السد قطر را عاملی برای افزایش انگیزه بازیکنان فوتبال کشورمان دانست.

حمیدرضا شعبانی در این خصوص اظهار داشت: یکی از اتفاق های خوب برای باشگاه های سازنده، انتقال بازیکن به تیم های مطرح فوتبال است و به اعتقاد بنده جابجایی محمد امین حزباوی به باشگاه السد قطر روندی رو به رشد برای باشگاه فولاد، فوتبال خوزستان و کشور بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان افزود: این انتقال از نظر روحی بر فوتبال کشورمان تاثیر مثبتی داشته و علاوه بر افزایش انگیزه، افقی روشن را برای بازیکنان جوانان ما ترسیم کرد و در صورت توجه صحیح به مقوله کشف استعداد و برنامه ریزی، جابجایی هایی از این دست می تواند برای سایر بازیکنان رخ دهد.

مجموعه ما امروز خوشحال است که زحمات چندین ساله مربیان و سایر همکاران عزیزمان به ثمر نشسته و باعث افتخارمان است که فرزند باشگاه خود را در یکی از تیم های مطرح منطقه غرب آسیا می بینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال حزباوی به السد بهترین انتقال در تاریخ فوتبال خوزستان است

انتقال حزباوی به السد بهترین انتقال در تاریخ فوتبال خوزستان است