مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 17:002023-06-11سياسي

طمع زیاد دشمنان به استان گلستان/ پایان ناآرامی ها با تدبیر پلیس


استاندار گلستان با تقدیر از اقدامات هوشمندانه پلیس گلستان، گفت: با حضور مقتدرانه و مدبرانه پلیس، برنامه هایی که دشمنان برای استان گلستان داشتند، - ایسنا/گلستان استاندار گلستان با تقدیر از اقدامات هوشمندانه پلیس گلستان، گفت: با حضور مقتدرانه و مدبرانه پلیس، برنامه هایی که دشمنان برای استان گلستان داشتند، خنثی شد.

علی محمد زنگانه ظهر امروز یک شنبه 21 خردادماه 1402 در جلسه شورای فرماندهان انتظامی استان گلستان اظهار کرد: اقدامات سبزپوشان نیروی انتظامی در طول تاریخ بیش از چهار دهه ای جمهوری اسلامی ایران ارزشمند بوده و برای جامعه بسیار با اهمیت است.

وی با بیان اینکه قطعاً شهروندان ارزش و اهمیت از جان گذشتگی پلیس در اقدامات و مأموریت ها در اقصی نقاط کشور و حوزه های دفاع از آرمان های مقدس انقلاب اسلامی را می دانند، ادامه داد: ما قدردان تمام تلاش های جان برکفان نیروی انتظامی هستیم و خواهیم بود.

استاندار گلستان امنیت و سلامت را دو نعمت بزرگ دانست که زمینه رشد و پیشرفت جوامع را فراهم می کند، افزود: حفظ و ارتقاء امنیت در کشور یک امر مهم و خطیر است و یقیناً پلیس حافظ این امنیت بوده تا کشورمان از توطئه ها و دسیسه های لحظه ای دشمنان در امان بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طمع زیاد دشمنان به استان گلستان/ پایان ناآرامی ها با تدبیر پلیس

طمع زیاد دشمنان به استان گلستان/ پایان ناآرامی ها با تدبیر پلیس