مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 00:552023-06-01اقتصادي

برآورد خسارات سیل گرمی برای پرداخت به مرکز مدیریت بحران کشور ارسال می شود


کمیته مدیریت بحران شهرستان گرمی از ساعات اولیه سیل برگزار شده است و برآورد خسارات سیل گرمی برای پرداخت به مرکز مدیریت بحران کشور ارسال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی شامگاه امروز در نشست کمیته مدیریت بحران شهرستان گرمی با حضور معاون مدیریت بحران کشور، اظهار کرد: سیل اخیر شهرستان گرمی به 35 روستا، شهرک ولیعصر(عج) شهر گرمی، شهرک صنعتی و مزارع کشاورزی و گلخانه ای خسارات قابل توجهی را وارد کرده است.

وی افزود: این سیل موجب اخلال در زندگی و کسب وکار مردم شهرستان شده که بخشی از خسارات وارده برآورد شده و مابقی تا فردا انجام می شود و نهایتا جهت پرداخت خسارات، به مرکز مدیریت بحران کشور ارسال خواهد شد.

استاندار اردبیل بیان کرد: برخی مسیل ها نیازمند اقداماتی هستند که در دستور کار راهداری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار داشته و عملیات های اجرایی در دستور کار خواهد بود.

  شبکه آب شرب گرمی تا ساعاتی دیگر وصل می شود عاملی با اشاره به آسیب سیل به خط لوله آب رسانی در شهرستان گرمی، گفت: به دنبال سیل رخ داده در سطح شهرستان گرمی، آب شرب شهر گرمی و چند روستای این شهرستان قطع شده بود که با ذخیره سازی آب شرب تصفیه شده و ترمیم خط انتقال آب رسانی، آب شرب مناطق مذکور تا ساعات آتی وصل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برآورد خسارات سیل گرمی برای پرداخت به مرکز مدیریت بحران کشور ارسال می شود

برآورد خسارات سیل گرمی برای پرداخت به مرکز مدیریت بحران کشور ارسال می شود