مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 19:252023-06-11سياسي

سیستان و بلوچستان در معرفی ظرفیت های خود محروم است


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان، گفت: این خطه پهناور در برجسته ‏شدن و معرفی ظرفیت ها و پتانسیل هایی که دارد محروم است.

- به گزارش، علیرضا جلالزایی، عصر یکشنبه در جلسه ‏کارگروه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی میرجاوه اظهار داشت: توسعه اشتغال پایدار در ‏عرصه های مختلف صنایع دستی و گردشگری با همراهی سازمان یونیدو و پارک علم و فناوری دنبال ‏می شود‎.

وی با اشاره به اینکه در دنیا بیش از 300 رشته گردشگری وجود دارد، افزود: در این استان نزدیک به 10 رشته در زمینه های گردشگری مانند گردشگری سلامت، گردشگری غذا و غیره وجود دارد که با توجه به نگاه دولت، این موضوع باعث قدرت بخشیدن و تحکم شاخه های گردشگری شده و می تواند منجر به افزایش توسعه گردشگری و متعاقب آن اشتغالزایی شود.

جلالزایی گفت: این استان، بر خلاف همه قابلیت هایی که در بخشهای مختلف دارد، متأسفانه از برجسته ‏شدن و معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های خود محروم است، وی تاکید کرد: باید در معرفی این ظرفیت ها و آثار تاریخی ‏تلاش کرد، در این زمینه رسانه‎ ها نقش ویژه ای در معرفی جاذبه های گردشگری و میراث فرهنگی دارند به طوری که در ‏جذب سرمایه گذار و گردشگر نیز بسیار می توانند تأثیرگذار باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان در معرفی ظرفیت های خود محروم است

سیستان و بلوچستان در معرفی ظرفیت های خود محروم است