مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 19:102023-06-13حوادث

رد رشوه 18 میلیارد ریالی مامور پلیس فتای البرز


سرپرست بازرسی فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: مامور وظیفه شناس و پاک دست پلیس فتا استان پیشنهاد رشوه 18 میلیارد ریالی کلاهبردار مجازی را رد کرد.

- سرهنگ مهدی رستمی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: مأموران پلیس فتا استان پس از شناسایی یک رمال اینترنتی که از طریق برنامه اینستاگرام اقدام به فریب و کلاهبرداری از شهروندان می کرد، با دستور مقام قضایی برای دستگیری متهم اعزام شدند.

وی افزود: پس از دستگیری رمال اینترنتی، این فرد برای رها شدن از چنگال قانون و چشم پوشی کارشناس پرونده از دستگیری او پیشنهاد پرداخت بیش از 18 میلیارد ریال رشوه به افسر پرونده می نماید که با مخالفت مأمور پاکدست و وظیفه شناس پلیس فتا مواجه می شود.

سرپرست بازرسی فرماندهی انتظامی استان البرز با بیان اینکه پرونده پیشنهاد رشوه به همراه پرونده کلاهبرداری متهم به مراجع قضایی ارسال شد، اضافه کرد: مأمور پاکدست و وظیفه شناس پلیس فتای استان البرز نیز با دستور فرمانده انتظامی استان مورد تشویق قرار گرفت.

سرهنگ رستمی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس به صورت شبانه روزی برای ایجاد نظم و امنیت مردم در حال خدمت رسانی است و شهروندان نیز می توانند پیشنهادات، قدردانی ها و انتقادات خود را از طریق شماره تلفن 197 به گوش مسئولان انتظامی برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد رشوه 18 میلیارد ریالی مامور پلیس فتای البرز

رد رشوه 18 میلیارد ریالی مامور پلیس فتای البرز