مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 14:152023-06-07سياسي

شهرداری موفقیت های آموزش و پرورش دزفول را در فضای شهری منعکس کند


ضرورت دارد شهرداری نسبت به انعکاس موفقیت های فرهنگی و دانش آموزی شهرستان دزفول در فضاهای تبلیغات شهری اهتمام ویژه ای داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر ظاهرطحان پیش از ظهر امروز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دزفول که در سالن جلسات این اداره برگزار شد، اظهار کرد: اداره آموزش و پرورش دزفول موفقیت های کشوری، استانی و شهرستانی متعددی به دست آورده که ضرورت دارد این موفقیت ها به منظور آگاهی مردم و تجلیل از نخبگان در قالب بنرها و بیلبوردهای شهری توسط شهرداری دزفول اطلاع رسانی شوند.

وی خواستار همکاری و اهتمام شهرداری و شورای شهر در راستای انعکاس موفقیت های فرهنگیان و دانش آموزان دزفول شد و افزود: در بسیاری از شهرها کوچک ترین موفقیت های دانش آموزی در سطح شهر تبلیغ می شود اما در دزفول که از نظر کسب موفقیت های فرهنگی زبانزد است، این امر مهم انجام نمی شود؛ ضمن اینکه این موضوع در جلسات پیشین شورای آموزش و پرورش نیز مطرح شده است.

مدیر آموزش و پرورش دزفول در ادامه تصریح کرد: ضرورت دارد رسانه ها در انعکاس این موفقیت ها همکاری لازم را داشته باشند.

ظاهرطحان در ادامه عنوان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته امتحانات نهایی در دزفول در سلامت کامل برگزار شد به طوری که بازرسان استانی، منطقه ای و وزارتی نسبت به سلامت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری موفقیت های آموزش و پرورش دزفول را در فضای شهری منعکس کند

شهرداری موفقیت های آموزش و پرورش دزفول را در فضای شهری منعکس کند