مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 11:402023-06-12اقتصادي

برنامه ریزی برای افزایش سالانه 2.5 درصد تولید در بخش کشاورزی


شهرکرد_رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: به دنبال افزایش سالانه 2.

5 درصد تولید محصولات کشاورزی در استان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین برزگر صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: ازجمله موضوعاتی که جز وظایف جهاد کشاورزی به شمار می رود، تأمین امنیت غذایی جامعه و بهره وری آب است.

وی افزود: مجموعه از سیاست ها در حوزه آب وجود دارد، بخشی از این سیاست ها در حوزه آب شرب، بخشی صنعت و بخش دیگر حوزه کشاورزی به عنوان بزرگترین حوزه مصرف کننده آب قرار دارند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: استان در بخش کشاورزی به دو قسمت نیمه غربی و پروژه های حوزه رودخانه کارون و نیمه شرقی تقسیم شده است.

برزگر با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری یک استان کوهستانی است، عنوان کرد: توسعه باغات در اراضی شیبدار در این استان در دستور کار است.

وی خاطرنشان کرد: برای تکمیل 26 طرح نیمه تمام کشاورزی به مساحت 13 هزار هکتار از مجموعه منابع استانی و ملی اعتبار بسیار خوبی جذب شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برای توسعه سامانه های نوین آبیاری در استان مجموعاً 52 میلیارد تومان پیش بینی شده است، اضافه کرد: این سامانه ها سال گذشته در یک هزار و 500 هکتار از اراضی کشاورزی استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای افزایش سالانه 2.5 درصد تولید در بخش کشاورزی

برنامه ریزی برای افزایش سالانه 2.5 درصد تولید در بخش کشاورزی