مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 23:402023-06-18اقتصادي

احداث کارگاه های اشتغالزایی برای زندانیان قزوین در دستور کار قرار دارد


مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان قزوین گفت: احداث کارگاه های اشتغالزایی برای اشتغال زندانیان و خانواده آنان در دستور کار قرار دارد به طوری که در سال گذشته کارگاه اشتغال زایی داخل زندان مرکزی قزوین به بهره برداری رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، فرهاد بهرامی در اولین نشست پیشگیری از وقوع جرم استان قزوین در سال جاری که  در سالن اجتماعات دادگستری استان برگزار شد، اظهار کرد: احداث کارگاه های اشتغالزایی برای اشتغال زندانیان و خانواده آنان در دستور کار قرار دارد به طوری که در سال گذشته کارگاه اشتغال زایی داخل زندان مرکزی قزوین به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه اشتغال زایی برای زندانیان شاه کلید اصلاح و تربیت است، گفت: در آینده نزدیک با جذب 3 سرمایه گذار ظرفیت کارگاه اشتغال زایی افزایش یافته و برای زندانیان بیشتری زمینه اشتغال فراهم خواهد شد.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان قزوین اضافه کرد: همه این اقدامات ذیل قرارگاه اجتماعی زندان با هدف ایجاد اشتغال برای زندانیان و خانواده آنان در داخل زندان و در صورت فراهم شدن شرایط در بیرون از زندان صورت خواهد گرفت تا سرپرست خانوار در کنار اشتغال به وظایف خود در قبال اعضای خانواده نیز عمل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث کارگاه های اشتغالزایی برای زندانیان قزوین در دستور کار قرار دارد

احداث کارگاه های اشتغالزایی برای زندانیان قزوین در دستور کار قرار دارد