مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 11:462023-05-30فرهنگي

بازگشت اسکورسیزی به قلمرو مسیح


«مارتین اسکورسیزی» پس از ملاقات با پاپ فرانسیس از ساخت یک فیلم جدید دیگر درباره مسیح بعد از فیلم جنجالی «آخرین وسوسه مسیح» در سال 1988 خبر داد.

- مارتین اسکورسیزی پس از ملاقات با پاپ فرانسیس از ساخت یک فیلم جدید دیگر درباره مسیح بعد از فیلم جنجالی آخرین وسوسه مسیح در سال 1988 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گزارش ها حاکی از آن است که مارتین اسکورسیزی ممکن است در پروژه جدید خود پس از قاتلان ماه کامل فیلم حماسه جنایی، تحسین شده خود درباره کشتار بومیان آمریکایی در ایالات متحده در دهه 1920، فیلم دیگری درباره عیسی مسیح به سینما بیاورد.

اسکورسیزی که به تازگی برای نمایش پرشور فیلم قاتلان ماه کامل به جشنواره فیلم کن رفته بود، در حال حاضر در ایتالیا برای شرکت در یک سری رویدادهای مذهبی و سینمایی به سر می برد.

این سینماگر 80 ساله که در کنفرانسی در واتیکان صحبت می کرد، گفت: من به درخواست پاپ از هنرمندان، تنها به روشی که می دانم پاسخ داده ام، با تصور و نوشتن فیلمنامه ای درباره عیسی مسیح که در شرف ساختن آن هستم .

نمایندگان اسکورسیزی به گاردین گفتند که هیچ اطلاعات بیشتری در مورد این پروژه به جز آنچه خود این کارگردان اعلام کرده ندارند.

اسکورسیزی و همسرش هلن موریس برای شرکت در کنفرانسی تحت عنوان زیبایی شناسی جهانی تخیل کاتولیک در رُم بودند و برای مدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت اسکورسیزی به قلمرو مسیح

بازگشت اسکورسیزی به قلمرو مسیح