مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 15:252023-06-15سياسي

کاهش «تورم» در دولت سیزدهم در سال تورم جهانی


سخنگوی با اشاره به کاهش نرخ تورم در دولت سیزدهم گفت: ما در سال تورم جهانی هستیم، تورم کشورهای دنیا به سه برابر رسید چرا که مسائل اوکراین و دوره پساکرونا سبب وخامت اوضاع تورمی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، علی بهادری جهرمی ظهر امروز در نشست با اعضای هیات علمی دانشگاه که در محل سالن کنفرانس سازمان مرکزی شهید باهنر کرمان برگزار شد، اظهار داشت: فضای دانشگاهی کرمان متبرک است، امیدوارم قدر نعمت هایی که پیشینیان برای ما گذاشته اند را بدانیم.

سخنگو و دبیر هیات دولت عنوان کرد: مرحوم افضلی پور، موسس دانشگاه شهید باهنر کرمان را انسانی موفق و موثر می دانیم، فردی بود که از استانی دیگر آمد، نیازسنجی کرد و به یک الگو تبدیل شد، سعی کنیم این چهره را معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه این فرد می تواند نمونه ای برای ارزیابی باشد، تصریح کرد: سال های بعد از انقلاب را همینگونه ارزیابی کنیم، همه باید با هم باشند و چیزی را برجسته و چیزی را کمرنگ نکنیم.

بهادری جهرمی با تاکید بر اینکه اتفاقات پاییز گذشته بسیار درس آموز است و زوایایی را برایمان روشن کرد، گفت: ما از این اتفاقات متوجه شدیم باید چه کنیم و در چه زمینه هایی کم گذاشتیم.

وی اضافه کرد: گاهی در ذهن خودمان احساس می کنیم بدیهی است که انقلاب اسلامی با پیش از انقلاب و سایر کشورها قابل مقایس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش «تورم» در دولت سیزدهم در سال تورم جهانی

کاهش «تورم» در دولت سیزدهم در سال تورم جهانی