مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 14:162023-05-30سياسي

شیخ حسین انصاریان: جوانان ما بی دین نشده اند


شیخ حسین انصاریان استاد اخلاق با ابراز تأسف از اینکه برخی تصور می کنند جوانان ما بی دین شده اند، خاطرنشان کرد: جوانان ما جوان های خوبی هستند و فکر نکنید بی دین هستند، - شاید ظاهرشان را فرهنگ غرب رنگ زده است اما این رنگ با آب محبت و زبان نرم پاک می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایسنا، شیخ حسین انصاریان با توصیه به اهمیت موضوع محبت کردن به یکدیگر گفت: پدر و مادرها با فرزندان خود مهربانی کنند، زیرا اگر این مهربانی صورت نگیرد آنگاه فرزندان شان این مهربانی را در بیرون از خانه از غریب ها می بینند و در دام آنها خواهند افتاد.

حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان -استاد اخلاق- در سخنانی در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) دامغان ضمن تأکید بر روی موضوع محبت به یکدیگر اظهار کرد: انسان تشنه محبت است و قوی ترین و پرمایه ترین محبت هم مربوط به پدر و مادر است.

وی با ابراز تأسف از اینکه برخی تصور می کنند جوانان ما بی دین شده اند، خاطرنشان کرد: جوانان ما جوان های خوبی هستند و فکر نکنید بی دین هستند، شاید ظاهرشان را فرهنگ غرب رنگ زده است اما این رنگ با آب محبت و زبان نرم پاک می شود.

این استاد اخلاق همچنین به پدر و مادرها توصیه کرد که با فرزندان خود مهربانی کنند، زیرا اگر این مهربانی صورت نگیرد آنگاه فرزندان شان این مهربانی را در بیرون از خانه از غریب ها می ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیخ حسین انصاریان: جوانان ما بی دین نشده اند

شیخ حسین انصاریان: جوانان ما بی دین نشده اند