مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 07:302023-05-30سياسي

اگر شهردار بودم، ماشینم را فروخته و پل ها را درست می کردم


پل های عابر پیاده و مکانیزم های غیرفعال آن در شهر همدان، موضوعی است که بارها در رسانه ها به آن پرداخته شده اما هیچ تغییری در وضعیت فعالیت آنها به وجود نیامده و شهرداری همیشه بهانه می آورد که تجهیزاتشان دزدیده می شود.

- ایسنا/همدان پل های عابر پیاده و مکانیزم های غیرفعال آن در شهر همدان، موضوعی است که بارها در رسانه ها به آن پرداخته شده اما هیچ تغییری در وضعیت فعالیت آنها به وجود نیامده و شهرداری همیشه بهانه می آورد که تجهیزاتشان دزدیده می شود.

بهانه ای که به هیچ وجه برای شهروندان قابل قبول نیست و مهدی حیدری، رییس کمیسیون فنی، عمرانی، حمل ونقل و ترافیک شورای شهر همدان نیز پیش تر به ایسنا گفته بود که شهرداری دلیل موجهی ندارد.

حتی اگر مبنا را بر این قرار دهیم که شهرداری درست می گوید و تجهیزات دزدیده و تخریب می شوند آیا باید با غیرفعال کردن مکانیزم پل ها صورت مسأله را حل کرد یا راه حلی برای آن یافت؟ از طرفی فعال کردن مکانیزم پل ها که لطفی به شهروندان نیست بلکه وظیفه شهرداری است.

براساس ماده 2 فصل دوم قانون حمایت از حقوق معلولان، کلیه وزارتخانه ها، سازمان ها، مؤسسات و شرکت های دولتی و نهادهای عمومی و انقلابی موظف هستند در طراحی، تولید و احداث ساختمان ها و اماکن عمومی و معابر و وسایل خدماتی به نحوی عمل کنند که امکان دسترسی و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر شهردار بودم، ماشینم را فروخته و پل ها را درست می کردم

اگر شهردار بودم، ماشینم را فروخته و پل ها را درست می کردم