مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 17:352023-06-05سياسي

آشنایی با «سید یونس رودباری» اولین چراغ انقلاب


«سید یونس رودباری» جوان طلبه رودباری که با ایثارگری ها و جهاد در راه نهضت حضرت امام (ره)، با شهادتش یکی از اولین چراغ های انقلاب اسلامی را روشن کرد.

- رودبار- سید یونس رودباری جوان طلبه رودباری که با ایثارگری ها و جهاد در راه نهضت حضرت امام (ره)، با شهادتش یکی از اولین چراغ های انقلاب اسلامی را روشن کرد.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- بهرام قربانپور: خرداد از ابتدا تا انتهایش مملو از حوادث تلخ و شیرین است، حوادثی که لحظه لحظه آن یک تاریخ مدون و دارای قابلیت پردازش و واکاوی است.

از سوم خرداد آزادسازی خرمشهر گرفته تا رحلت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد همه و همه از ماجرای پر فراز و نشیب این ماه تأثیرگذار تاریخ انقلاب اسلامی روایت می کند.

حوادثی که از دل آن سید یونس ها پدید آمد و درخشید که بعدها به اولین شهید نهضت امام خمینی (ره) لقب گرفت و نام گیلان را بر تارک انقلاب اسلامی جاودانه کرد.

شهید سید یونس حسینی رودباری ، روحانی شهیدی که بزرگی، منش و ایثارگری حضرت امام را شیفته خود کرده بود تا جایی که امام راحل در وصف این شهید سلاله زهرا (س)، فرمودند: من سید یونس را از فرزندم بیشتر دوست داشتم .

تورقی کوتاه بر زندگی نامه سید یونس عمق محبت، شیفتگی و دلدادگی حضرت امام خمینی (ره) به سیدیونس را می توان در واکاوی زندگی فردی و اجتماعی این شهید راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با «سید یونس رودباری» اولین چراغ انقلاب

آشنایی با «سید یونس رودباری» اولین چراغ انقلاب