مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 15:302023-06-15سياسي

سفر وزیر خارجه سعودی به تهران در هفته آینده


نگاه دولت سیزدهم زنده کردن و فعال کردن این مسیرهای همکاری سیاسی و تجاری و سایر مسیرهای دیپلماتیک با نگاه و سنت های ایران اسلامی است.

- سخنگوی دولت در پاسخ به سئوال یک خبرنگار خار جی درباره ازسرگیری روابط ایران و عربستان گفت: یکی از سیاست های دولت سیزدهم، توجه ویژه به ظرفیت های منطقه است، که فعال شدن این ظرفیت های دو یاچند جانبه میان کشورهای همسایه، تعاملات را برای حفظ و توسعه امنیت، ثبات در منطقه و پایداری تعاملات بین المللی گسترش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ علی بهادری جهرمی امروز 25 خردادماه در حاشیه اولین اولین همایش ملی روایتگران پیشرفت در کرمان اظهار کرد: نگاه دولت سیزدهم از ابتدا پیگیری متوازن سیاست های خارجی با نگاه به همه ظرفیت های جهانی در همه نقاط جهان است.

او ادامه داد: بعضا نگاه هایی در برخی از کشورها یا ادوار بوده که حوزه سیاست خارجی شان را محدود به کشورهای خاص می کردند اما هرگز نگاه این دولت این نبوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سخنگوی دولت اظهار کرد: طبیعتا کشورهایی که شرکای مطمئن و پایدار و هم دیرینه ای برای ایران بوده اند، شرکای قابل اعتمادتری بویژه در حوزه همکاری ها و همراهی های اقتصادی هستند.

او با بیان این مطلب که یکی از رویکردهای دولت سیزدهم نگاه دیپلماسی همسایگی است، اظهار کرد: دلیلش این است که دیرینه بسیار بل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر وزیر خارجه سعودی به تهران در هفته آینده

سفر وزیر خارجه سعودی به تهران در هفته آینده