مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 14:402023-06-11ورزشي

میزبانی والیبال قهرمانی مردان آسیا به ارومیه رسید


رییس فدراسیون والیبال پس از بازدید از امکانات و مذاکره با مسئولین استان آذربایجان غربی، با امضای تفاهم نامه ای میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا 2023 را به شهر ارومیه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در حالی که شهر تهران به عنوان میزبان رقابت های والیبال قهرمانی مردان آسیا در سال 2023 اعلام شده بود، با درخواست و پیگیری مسئولین استان آذربایجان غربی برای میزبانی در این رقابت ها، دکتر محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال در راستای ارج نهادن به علاقمندی استان ها و شهرستان به ورزش والیبال و رشد و توسعه این رشته ورزشی در شهرهای علاقمند، این موضوع را با مسئولین کنفدراسیون والیبال آسیا مطرح کرد.

با تایید بالاترین نهاد والیبالی آسیا مبنی بر امکان تغییر شهر میزبان در صورت گارانتی و ضمانت کردن رییس فدراسیون والیبال برای برگزار شدن هر چه بهتر این رقابت ها، محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال به همراه وحید مرادی نایب رییس فدراسیون صبح امروز (یکشنبه 21 خرداد) راهی ارومیه شدند.

داورزنی پس از ورود به ارومیه با بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان استان و پیمان رضایی رییس هیأت والیبال استان، دیدار و گفت وگو کرد و سپس بلافاصله از امکانات سخت افزاری ارومیه و همچنین سالن های شش هزار نفری غدیر و 3


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی والیبال قهرمانی مردان آسیا به ارومیه رسید

میزبانی والیبال قهرمانی مردان آسیا به ارومیه رسید