مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 09:002023-06-07سياسي

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سمنان: نباید تقابل بین حجاب و بدحجابی ایجاد شود


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی که دشمن پشت قضیه بی حجابی است، گفت: نباید تقابل بین حجاب و بدحجابی ایجاد شود و باید با جهاد تبیین در جامعه آگاه سازی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، حجت الاسلام سیدمحسن حسینی دیباجی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان صبح امروز در یادواره 23 شهید روستای ابرسج شهرستان شاهرود در حسینیه اعظم این روستا، در سخنانی با بیان اینکه برگزاری مجالس شهدا برای خود ماست که آن ها ما را نگاه و دعا کنند، افزود: امام راحل در جمله عجیبی به علما و مراجع بیان می کنند که 50 سال عبادت کردید، خدا قبول کند، یک بار هم وصیت نامه شهدا را بخوانید و این بدان معناست که 50 سال عبادت و خواندن وصیت نامه شهدا در دو کفه یک ترازو قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه در 98 درصد از وصیت نامه شهدا دو نکته ولایت فقیه و حجاب مورد تأکید است، ادامه داد: 15 خرداد 1342 روز حمایت از ولایت فقیه است و در این روز، مردم شهرهای مختلف به خیابان ریختند و نشان دادند که سینه چاک ولایت هستند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تأکید کرد: دشمن به ویژه در فضای مجازی به دنبال تضعیف و تزلزل جایگاه ولایت فقیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سمنان: نباید تقابل بین حجاب و بدحجابی ایجاد شود

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سمنان: نباید تقابل بین حجاب و بدحجابی ایجاد شود