مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 12:052023-06-17سياسي

بازدید معاون قوه قضاییه از نمایشگاه محرومیت زدا


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از اولین دوره نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا (آبادیران) بازدید کرد.

- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از اولین دوره نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا (آبادیران) بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با اشاره به ارزش والای خدمت رسانی به مردم گفت: خدمت به مردم به هر نحوی می تواند ارزشمند باشد مخصوصاً اگر این خدمت بر اساس مبانی علمی پیش بینی شده باشد که بتواند با هزینه کمتر خدمت انجام گیرد.

اصغر جهانگیر افزود: خدمت باید به صورت مستمر و فراگیر باشد و طبقات مختلف جامعه را در بر گیرد؛ ما یک جامعه ای داریم که از گذشته وارث مشکلات عدیده بوده و به دلایل مختلف تاریخی نتوانسته رشد متوازنی را برای کشور رقم بزند؛ لذا هر کاری که کمک کند این رشد همراه با پایداری اتفاق بیفتد می تواند کار ارزشمندی باشد.

وی ادامه داد: کاری که معاونت علمی انجام می دهد باید مانع از نابودی فعالیت های اقتصادی روستاییان باشد، زیرا این فعالیت ها تحت تأثیر عوامل اجتماعی و سایر عوامل در شرف نابودی قرارگرفته است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با ذکر یک مثال از صنعت فرش دستبافت، بیان کرد: در گذشته صنعت تولید فرش دستبافت رونق د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون قوه قضاییه از نمایشگاه محرومیت زدا

بازدید معاون قوه قضاییه از نمایشگاه محرومیت زدا