مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 23:152023-06-04سياسي

حضور آیت الله خاتمی در منزل شهید مرزبان بجنوردی


 عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران امروز در منزل شهید «محمدمهدی احمدی» حضور یافت و با خانواده این شهید مرزبان ابراز همدردی کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی  عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران امروز در منزل شهید محمدمهدی احمدی حضور یافت و با خانواده این شهید مرزبان ابراز همدردی کرد.

آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران،از فقهای شورای نگهبان و هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری امروز 14 خرداد ماه سال جاری با خانواده شهید مدافع وطن محمد مهدی احمدی در بجنورد دیدار و با ایشان ابراز همدردی کرد.

در این دیدار حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی و همچنین جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی استان نیز حضور داشتند.

گفتنی است سرباز وظیفه محمد مهدی احمدی اهل خراسان شمالی در درگیری با نیروهای تحت امر طالبان در مرز سیستان و بلوچستان ششم خرداد ماه سال جاری شهید شد.

گفتنی است، نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به سمت پاسگاه مرزی ساسولی در محدوده زابل استان سیستان و بلوچستان کرده بودند که متاسفانه در این درگیری دو نیروی مرزبان کشور شهید و دو شهروند دیگر زخمی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور آیت الله خاتمی در منزل شهید مرزبان بجنوردی

حضور آیت الله خاتمی در منزل شهید مرزبان بجنوردی