مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 13:562023-06-08سياسي

تعیین تکلیف 13 هزار دستگاه موتورسیکلت و خودروی موجود در پارکینگ های انتظامی مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام محمدصادق اکبری رییس کل دادگستری استان مازندران در جلسه شورای تأمین استان که با حضور محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با سفر رییس قوه قضاییه به استان مازندران، دو پرونده کثیرالشاکی صندوق قرض الحسنه فرهنگیان شهرستان محمودآباد و صندوق قرض الحسنه آفرینش شهرستان نکا، مجموعا با تعداد بیش از 2 هزار و 200 شاکی، تعیین تکلیف خواهند شد.

وی افزود: در جریان این سفر، هشت نفر از محکومان به قصاص استان مازندران در نتیجه صلح و سازش و اخذ رضایت اولیای دم، از پای چوبه دار نجات پیدا می کنند.

رییس کل دادگستری مازندران بیان کرد: همزمان با سفر رییس قوه قضاییه به استان مازندران، تعداد 10 هزار دستگاه موتورسیکلت و 3 هزار دستگاه خودرو موجود در پارکینگ های نیروی انتظامی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، با همکاری دادستانی ساری، دادگاه اصل 49 و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) تعیین تکلیف خواهد شد.

اکبری یادآور شد: دادگستری استان مازندران طی سال 1401 در راستای حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها، 123 هکتار از مستحدثات و اعیانی ایجاد شده در استان را قلع و قمع کرد.

وی از پیگیری و رسیدگی به 65 پرونده در ستاد اقتصاد مقاومتی استان مازندران و بازگشت به کار 2هزار و 360 کارگر به واحدها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف 13 هزار دستگاه موتورسیکلت و خودروی موجود در پارکینگ های انتظامی مازندران

تعیین تکلیف 13 هزار دستگاه موتورسیکلت و خودروی موجود در پارکینگ های انتظامی مازندران