مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 14:302023-05-28اقتصادي

کمک 57 میلیارد ریالی خیران به خانواده زندانیان چهارمحال وبختیاری


مدیرکل زندان های چهارمحال وبختیاری گفت: بیش از 1100 خانواده از زندانیان استان در سال گذشته بیش از 57 میلیارد ریال کمک هزینه شامل سبدهای معیشتی، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل زندان های چهارمحال وبختیاری گفت: بیش از 1100 خانواده از زندانیان استان در سال گذشته بیش از 57 میلیارد ریال کمک هزینه شامل سبدهای معیشتی، جهیزیه، پوشاک، لوازم منزل، نوشت افزار و .

دریافت کرده اند.

حمیدرضا حیدری هفتم خردادماه در جشن روز ملی حمایت از خانواده زندانیان با تبریک دهه کرامت و روز نسیم مهر، اظهر کرد: روز نسیم مهر بهانه ای برای توجه بیشتر به خانواده هایی است که به عنوان آسیب پذیرترین قشر جامعه شناخته می شوند.

حیدری افزود: قربانیان واقعی جرایم خانواده های زندانیان هستند، آنها بار سنگین نگاه منفی جامعه و مشکلات اقتصادی، معیشتی و فرهنگی را همزمان به دوش می کشند.

وی افزود: بیش از 1100 خانواده از زندانیان استان تحت پوشش خدمات حمایتی، معیشتی و مشاوره ای انجمن های حمایت هستند وکه در سال گذشته بیش از 57 میلیارد ریال کمک هزینه شامل سبدهای معیشتی، جهیزیه، پوشاک، لوازم منزل، نوشت افزار و .

دریافت کرده اند.

مدیرکل زندان های استان توانمندسازی خانواده زندانیان را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: تلاش انجمن های حمایت در جهت ایجاد اشتغال و درآمد پایدار است و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 57 میلیارد ریالی خیران به خانواده زندانیان چهارمحال وبختیاری

کمک 57 میلیارد ریالی خیران به خانواده زندانیان چهارمحال وبختیاری