مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 16:302023-06-20سياسي

محاکمه ترامپ 23 مرداد آغاز می شود و 2 هفته طول خواهد کشید


قاضی دادگاه میامی اعلام کرد که جلسات دادگاه ترامپ در پرونده اسناد محرمانه 23 مرداد آغاز خواهد شد و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های آمریکا گزارش دادند که اولین دادگاه دونالد ترامپ رییس جمهور سابق این کشور در ارتباط با پرونده موسوم به اسناد محرمانه روز 14 اوت(23 مرداد) برگزار خواهد شد.

  ترامپ سه شنبه هفته گذشته با حضور در دادگاه ویلی فرگوسن در شهر میامی در پرونده نگهداری غیر قانونی اسناد محرمانه مربوط به دولت ایالات متحده مورد تفهیم اتهام قرار گرفت.

بنا به اعلام هیات منصفه پرونده اسناد محرمانه و قاضی آیلین کانن ، دادگاه در روز 14 اوت آغاز خواهد شد و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.

  برخی ناظران سیاسی در آمریکا می گویند تعیین جلسه دادگاه به فاصله کوتاهی بعد از اعلام جرم(که برخلاف رویه های معمول است) نشان می دهد که تیم حقوقی ترامپ از تبرئه او اطمینان بالایی دارد چرا که وکلای حقوقی معمولا تلاش می کنند به منظور بررسی تمام ابعاد پرونده و مسائل دیگر زمان بخرند و روند شروع دادگاه را طولانی کنند.

دادستان های فدرال آمریکا در زمینه نگهداری اسناد و مدارک محرمانه دولت 37 فقره اتهام علیه رییس جمهوری سابق این کشور مطرح کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاکمه ترامپ 23 مرداد آغاز می شود و 2 هفته طول خواهد کشید

محاکمه ترامپ 23 مرداد آغاز می شود و 2 هفته طول خواهد کشید