مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 18:202023-06-21سياسي

7 پرونده قتل منجر به سازش شد


رییس کل دادگستری استان زنجان از صلح و سازش در هفت پرونده قتل با پیگیری های انجام شده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، رییس کل دادگستری استان زنجان در نشست خبری با خبرنگاران رتبه زنجان را در اجرای برنامه ها، ششم عنوان و اظهار کرد: در صلح سازش هم استان رتبه نخست کشوری را دارد و در حوزه پیشگیری هم که منجر به کاهش جرائم شده است هم رتبه نخست را دارد.

رییس کل دادگستری استان زنجان از رسیدگی به 307 هزار و 847 فقره پرونده در سال گذشته در 140 شعبه خبر داد و افزود: باید متوجه بود که این پرونده ها بعد از برگزاری چندین جلسه منتج به رای شده است که بیانگر کار بسیار است، ضمن اینکه 74 هزار پرونده از این تعداد در شوراهای حل اختلاف رسیدگی شده است.

وی به مختومه شدن بسیاری از پرونده های مهم اشاره و تصریح کرد: در سال گذشته بالغ بر40 هزار پرونده مختومه شد و در این میان تنها استانی هستیم که ورودی پرونده های آن کاهشی و میانگین صلح و سازش پرونده ها هم 58 درصد بوده است.

صادقی نیارکی به ارتقای سطح اتقان آرا در دادگستری استان اشاره و متوسط رسیدگی به پرونده ها را 22 روز اعلام کرد و گفت: یکی از اقدامات برجسته دادگستری استان، استفاده از فناوری های نوین است به طوری که 15 درصد پرونده ها الکترونیکی شده و سال گذشته برای بیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 پرونده قتل منجر به سازش شد

7 پرونده قتل منجر به سازش شد