مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 14:452023-06-12حوادث

اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی از مطالبات مردمی است


اجرای مستمر طرح های ارتقای امنیت اجتماعی از مطالبات مردمی است که با هدف پیشگیری از جرایم و دستگیری سارقان و مجرمان صورت می گیرد.

- کرج- فرمانده انتظامی البرز گفت: اجرای مستمر طرح های ارتقای امنیت اجتماعی از مطالبات مردمی است که با هدف پیشگیری از جرایم و دستگیری سارقان و مجرمان صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حمید هداوند ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در ستاد فرماندهی انتظامی البرز اظهار داشت: طرح های ارتقا امنیت اجتماعی در راستای مقابله با سارقان، مجرمان و توزیع کنندگان مواد مخدر و با هدف رضایتمندی شهروندان و کاهش جرایم در سطح استان، به صورت مستمر اجرا می گردد.

وی بیان کرد: امنیت مقوله مهمی است که به واسطه آن رشد توسعه و بالندگی جامعه و کشور حاصل می شود و فرماندهی انتظامی در این راه خدمات ارزنده ای داشته و نقش تعیین کننده ای در تأمین امنیت و نظم و آرامش جامعه ایفا کرده است.

وی تصریح کرد: امنیت اجتماعی در جامعه یک نیاز اساسی و همگانی است و خدمات ارزنده پلیس در جامعه بر هیچ کسی پوشیده نیست و امنیت مطلوب در جامعه حاصل تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی در سراسر کشور است.

سردار هداوند افزود: بهره گیری از ظرفیت های اجتماعی از اولویت هایی است که پلیس همواره در نگاه جامعه محور خود به آن توجه ویژه داشته و بر آن است تا با بهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی از مطالبات مردمی است

اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی از مطالبات مردمی است