مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 10:252023-06-03اقتصادي

اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در خوزستان از امروز


مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان از اجرای طرح کالا برگ الکترونیک در استان از امروز خبر داد و گفت: همه کارت های بانکی به نام سرپرست خانوار در طرح کالابرگ الکترونیک قابل استفاده هستند.

- ایسنا/خوزستان مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان از اجرای طرح کالا برگ الکترونیک در استان از امروز خبر داد و گفت: همه کارت های بانکی به نام سرپرست خانوار در طرح کالابرگ الکترونیک قابل استفاده هستند.

اصغر رشنودی در گفت و گو با یاسنا، با تشریح جزییات اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در استان اظهار کرد: بنا به اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجرای مرحله جدید طرح ملی کالابرگ الکترونیک برای خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی از امروز (13 خردادماه) در استان خوزستان آغاز شده است.

وی افزود: در این طرح که همزمان با سراسر کشور آغاز شده است، مشمولین طرح می توانند به صورت اختیاری از کالابرگ الکترونیکی استفاده کنند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: در صورت استفاده خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی از این طرح، مبلغ یارانه آن ها 20 درصد افزایش می یابد.

رشنودی با بیان اینکه کارت جدیدی برای کالابرگ الکترونیکی صادر نمی شود، عنوان کرد: همه کارت های بانکی به نام سرپرست خانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در خوزستان از امروز

اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در خوزستان از امروز