مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 08:302023-06-06حوادث

کشف انوع کالای قاچاق در اسفراین/ برخورد با قاچاقچیان جدی است


فرمانده انتظامی اسفراین از کشف چندین نوع کالای قاچاق در این شهر خبر داد و گفت: انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، سیگار و سایر مواد مصرفی از جمله مواد کشف شده بود.

- سرهنگ محمد روهنا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای مبارزه با کالای قاچاق، طرح برخورد با عاملان نگهداری و توزیع انواع کالای قاچاق با جدیت در دستور کار مأموران پلیس دایره نظارت براماکن عمومی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی اسفراین گفت: مأموران با همکاری بازرسان اداره صمت و دانشکده علوم پزشکی در بازدید و بازرسی از 3 واحد صنفی متخلف در سطح شهرستان موفق به کشف 19 قلم انواع لوازم آرایشی بهداشتی غیرمجاز شدند.

وی با اشاره به اینکه مأموران در مأموریتی دیگر موفق به کشف 240 نخ سیگار قاچاق با انواع مارک های خارجی و 228 بسته ناس از صنف متخلف شدند، تصریح کرد: طی بررسی به عمل آمده ارزش ریالی این کالاها 40 میلیون ریال برآورد شد.

سرهنگ روهنا با اشاره به اینکه در این طرح متصدیان صنوف متخلف بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل اداره صنعت و معدن شد، خاطرنشان کرد: پلیس با ورود هرگونه کالای قاچاق که به اقتصاد کشور ضربه می زند به شدت برخورد کرده و از شهروندان انتظار دارد در صورت اطلاع از این گونه اخبار موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انوع کالای قاچاق در اسفراین/ برخورد با قاچاقچیان جدی است

کشف انوع کالای قاچاق در اسفراین/ برخورد با قاچاقچیان جدی است