مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 15:022023-05-28ورزشي

ویسی: گیج نشده ‍ ام!/ احتمالا امروز ماندنم در آبادان مشخص شود


سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: من نمی گویم نفت آبادان قهرمان یا صددرصد آسیایی می شود اما هیچ ایرادی ندارد تیمی که این فصل برای نیفتادن جنگیده است فصل بعد بخواهد برای آسیایی شدن بجنگد.

- ویسی: گیج نشده ‍ ام!/ احتمالا امروز ماندنم در آبادان مشخص شود ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: من نمی گویم نفت آبادان قهرمان یا صددرصد آسیایی می شود اما هیچ ایرادی ندارد تیمی که این فصل برای نیفتادن جنگیده است فصل بعد بخواهد برای آسیایی شدن بجنگد.

عبدالله ویسی در گفت وگو با ایسنا در خصوص ادامه همکاری با باشگاه صنعت نفت آبادان، اظهارکرد: عصر امروز با آقای قیم مدیرعامل پالایشگاه آبادان جلسه ای در همین زمینه دارم و فکر می کنم در این جلسه مهم احتمالا ادامه همکاری من با صنعت نفت مشخص شود.

خود من تمایل به ماندن دارم اما تاکنون صحبت های رسمی در این زمینه با باشگاه نداشته ام زیرا بعد از بقای تیم در لیگ برتر اعضای هیات مدیره استعفا دادند و مدیرعامل باشگاه نیز فعلاً تصمیمی نگرفته است.

در واقع درست است که مدیرعامل در سمت خود باقی مانده است اما چون هیات مدیره ای نیست، کسی هم برای تصمیم گیری وجود ندارد.

وی ادامه داد: قبلا هم گفته ام گزینه اول تا سوم من صنعت نفت آبادان است، البته چند پیشنهاد لیگ برتری هم دارم اما هنوز به آن پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویسی: گیج نشده ‍ ام!/ احتمالا امروز ماندنم در آبادان مشخص شود

ویسی: گیج نشده ‍ ام!/ احتمالا امروز ماندنم در آبادان مشخص شود