مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 10:452023-06-11سياسي

آخوندی: دوستان در گذشته مشغول دوچرخه سواری بودند و به گزارشات رسیدگی نکردند


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در دوره قبل گزارشات سالیانه در صحن شورا قرائت نشده تا بدانند شرکت ها، سازمان ها و مناطق چه مشکلاتی دارند و درصدد رفع آن برآیند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس،  احمد صادقی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و پنجاه و سومین جلسه شورا در جریان بررسی گزارش حسابرسی شرکت مترو شهری تهران و حومه برای سالهای 1396 تا 99 اظهار کرد: گزارشات حسابرسی پس از اینکه در صحن مطرح می شوند، باید در سامانه شفافیت بارگذاری شوند و مردم و مراجع نظارتی باید به این گزارش دسترسی داشته باشند.

رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورا با بیان اینکه 300 قطعه زمین این شرکت بدون اسناد مالکیت است، یادآور شد: تعدادی از این زمین ها را می توان تهاتر کرد و بسیاری از مشکلات مالی با این تهاتر برطرف شود.

محمد آخوندی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه گزارش حسابرسی سال 1400 و بعضاً گزارشات سال 1401 نیز آماده شده است، خاطرنشان کرد: گزارشات سالهای 96 تا 99 باید ارائه شود تا بتوانیم گزارشات سال 1400 را آغاز کنیم که قطعاً با جزییات و وسواس بیشتر بررسی خواهند شد.

وی افزود: تمام این گزارشات چهار ساله از سال 96 تا 99 به صورت مجلد آماده شده و به عنوان یک سند باقی خواهند ماند؛ در طول این چهار سال گزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخوندی: دوستان در گذشته مشغول دوچرخه سواری بودند و به گزارشات رسیدگی نکردند

آخوندی: دوستان در گذشته مشغول دوچرخه سواری بودند و به گزارشات رسیدگی نکردند