مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 08:302023-06-14سياسي

افتتاح 10 خانه هلال در قالب پروژه امدادی و عمرانی در استان اردبیل


جانشین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: 10 خانه هلال استان اردبیل در قالب پروژه امدادی و عمرانی جمعیت هلال احمر همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون اول رییس جمهور افتتاح شد.

- ایسنا/اردبیل جانشین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: 10 خانه هلال استان اردبیل در قالب پروژه امدادی و عمرانی جمعیت هلال احمر همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون اول رییس جمهور افتتاح شد.

مجتبی باباپور 24 خرداد در مراسم افتتاح این پروژه ها اظهار کرد: این پروژه ها در 10 شهرستان استان اردبیل همزمان با سراسر کشور افتتاح شد.

وی با اشاره به اهداف توسعه خانه های هلال نیز گفت: این خانه ها به عنوان یک واحد داوطلبانه محلی در شرایط بحرانی و بروز حوادث نقطه قوتی برای یاری رساندن به مردم است جانشین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: خانه های هلال در ساعات اول بروز حواث آمادگی لازم را به مردم درامدادرسانی و مقابله با بحران می دهد.

به گفته وی اجرای این طرح سرعت افزایش امدادرسانی در حوادث را کاهش و ارتقای تاب آوری جامعه در برابر حوادث و بلایا را افزایش می دهد.

باباپور ادامه داد: خانه های هلال به نوعی رابط بین جمعیت هلال احمر و مردم منطقه هستند که در مواقع لزوم می توانند بازوان اجرایی جمعیت باشند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 10 خانه هلال در قالب پروژه امدادی و عمرانی در استان اردبیل

افتتاح 10 خانه هلال در قالب پروژه امدادی و عمرانی در استان اردبیل