مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 17:002023-05-28حوادث

سیل شب گذشته خسارت شدید به تأسیسات آبرسانی روستاهای فاروج وارد کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، رضا نعیمی، مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان شمالی از خسارت شدید سیل شب گذشته به تأسیسات آبرسانی در روستا های استاد، - مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان شمالی از خسارت شدید سیل شب گذشته به تأسیسات آبرسانی در روستا های استاد، چوکانلو و خسرویه در فاروج خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، رضا نعیمی، مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان شمالی از خسارت شدید سیل شب گذشته به تأسیسات آبرسانی در روستا های استاد، چوکانلو و خسرویه در فاروج خبر داد.

نعیمی گفت: نیرو های آبفای فاروج بلافاصله در محل وقوع حادثه حضور یافتند و آب شرب مورد نیاز اهالی را از طریق تانکر سیار تامین کردند.

وی افزود: هم اکنون میزان خسارت وارده به تاسیسات آبرسانی فاروج در حال برآورد است.

نعیمی با اشاره به فعالیت نیرو های شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در ایام بحرانی، گفت: تیم عملیاتی و واکنش سریع کلیه شهرستان های استان در ایام صدور هشدار هواشناسی در آمادگی کامل هستند و در زمان وقوع سیل تمام تلاش خود را برای تامین آب شرب و رفع آبگرفتگی معابر و منازل مناطق سیلزده به کار می گیرند.

وی با اشاره به خسارات سیل اردیبهشت ماه سالجاری به تاسیسات آب و فاضلاب خراسان شمالی، گفت: سیل اردیبهشت ماه 66 میلیارد تومان به تاسیسات آب و فاضلاب روستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل شب گذشته خسارت شدید به تأسیسات آبرسانی روستاهای فاروج وارد کرد

سیل شب گذشته خسارت شدید به تأسیسات آبرسانی روستاهای فاروج وارد کرد