مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 13:552023-05-31اقتصادي

بیمه هزار قالی باف زنجانی توسط بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان


مدیرکل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان گفت: بیمه از ضروریات زندگی بشر است و باید از آن برای بهبود کیفیت زندگی بهره برد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان گفت: بیمه از ضروریات زندگی بشر است و باید از آن برای بهبود کیفیت زندگی بهره برد.

محمد اسماعیلی ظهر امروز (10 خردادماه) در جشنواره نوآوری و کارآفرینی زنجیره ارزش فرش دستباف و پنجمین جشنواره تجلیل از فعالان حوزه فرش دستباف استان زنجان که در جهاددانشگاهی استان زنجان برگزار شد، با اشاره به اینکه با حداقل سرمایه می توان در حوزه فرش اشتغال آفرینی کرد، اظهار کرد: متاسفانه این هنر اشتغال آفرین مغفول مانده است.

وی با بیان اینکه باید با تجاری سازی، استفاده از ابزارهای نوین و فضای مجازی برای ارتقاء فروش در حوزه فروش صنعت فرش استفاده کنیم، افزود: بهره گیری از هوش مصنوعی و فضای مجازی می تواند کمک رسان گسترش این صنعت باشد.

این مسئول با بیان اینکه فرهنگ، هنر، اقتصاد را باید با یکدیگر در نظر بگیریم، اضافه کرد: بایستی فرهنگ اصیل و داستان پشت فرش را حفظ کنیم.

اسماعیلی با بیان اینکه بیمه اولین درخواست فرش بافان است، ابرازکرد: برخورداری از بیمه اجتماعی حق همگانی است و مشمولان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه هزار قالی باف زنجانی توسط بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان

بیمه هزار قالی باف زنجانی توسط بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان