مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 11:252023-05-29سياسي

لزوم به روزآوری روش های سوادآموزی/ بیسوادیِ پایه همچنان وجود دارد


معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: جا دارد این مسئله را به روزآوری کنیم چه در تعریف سواد یا در روش ها که البته به معنی اتمام ماموریت اول نهضت و گذر از بیسوادی پایه نیست.

- ایسنا/کرمان معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: جا دارد این مسئله را به روزآوری کنیم چه در تعریف سواد یا در روش ها که البته به معنی اتمام ماموریت اول نهضت و گذر از بیسوادی پایه نیست.

علیرضا عبدی امروز هشتم خردادماه در جلسه تبیین اولین رویداد رهیافت های نوین سوادآموزی در زیست بوم جدید در دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار کرد: آموزش و تعلیم و تربیت در جهان امروز تغییرات بسیار گسترده ای را به لحاظ اجتماعی درک می کند و طبیعتا این تغییرات سریع مطالبات آموزشی مضاعفی در سطح اجتماع مطالبه می کند.

وی با بیان اینکه نهضت سوادآموزی در سال 1358 که تاسیس شد، آن زمان در بازه سنی 10 تا 49 سال تقریبا 47 درصد باسواد داشتیم، افزود: در حال حاضر وضعیت باسوادی در کشور قابل قبول است و به 97.

1 درصد رسیده و از سوی دیگر جمعیت کشور دو برابر نسبت به سال 58 است.

عبدی تصریح کرد: کشور بار دیگری به نام اتباع دارد و نهضت سوادآموزی یک میلیون نفر از اتباع را در سال های گذشته با سواد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم به روزآوری روش های سوادآموزی/ بیسوادیِ پایه همچنان وجود دارد

لزوم به روزآوری روش های سوادآموزی/ بیسوادیِ پایه همچنان وجود دارد