مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 16:302023-06-13سياسي

بانوان مهم ترین جامعه هدف برای آینده انتقال خون هستند


مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، در پیامی به مناسبت روز جهانی اهداکنندگان خون بر انتقال مفاهیم ارزشمند فداکاری، وفاداری و ایثارگری به جامعه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مصطفی جمالی، به مناسبت روز جهانی اهداکنندگان خون و در پیامی ویژه، از همه مردان و زنانی که در تمام روزهای سال و با هدف نجات جان بیماران به صف داوطلبان اهدای خون پیوستند، تقدیر کرد.

اهداکنندگان خون به عنوان بخشی از مردم شریف ایران، پیام آور نجات، امید و لبخند زندگی برای بیماران نیازمند به خون و فراورده های آن هستند و همین ها گواهی روشن، بر عمل انسانی و الهی افرادی است که بدون تردید می توان از ظرفیت آنها برای تبیین الگوهای اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی بهره برد.

24 خرداد یا 14 ژوئن در تقویم جهانی به عنوان روز جهانی اهداکنندگان خون نامگذاری شده است تا فرصتی برای انتقال مفاهیم ارزشمند فداکاری، وفاداری و ایثارگری به جامعه باشد و از این رهگذر، قدردان مردان، زنان، پسران و دخترانی هستیم که در تمام روزهای سال و با هدف نجات جان بیماران، به صف داوطلبان اهدای خون پیوستند و بدون چشمداشت، یاری رسان سازمان انتقال خون در تهیه و تأمین خون و فرآورده های خونی مورد نیاز بیماران و مراکز درمانی در سراسر کشور بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان مهم ترین جامعه هدف برای آینده انتقال خون هستند

بانوان مهم ترین جامعه هدف برای آینده انتقال خون هستند