مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 14:552023-06-17سياسي

امضای تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی تهران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان


یادداشت تفاهم همکاری با هدف ایجاد و گسترش همکاری های پژوهشی، آموزشی و رصد اسناد توسعه و آمایش استان بین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و سازمان جهاددانشگاهی تهران به امضاء رسید.

- با هدف گسترش فعالیت های پژوهشی و رصد اسناد توسعه و آمایش استان تهران صورت گرفت؛ امضای تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی تهران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یادداشت تفاهم همکاری با هدف ایجاد و گسترش همکاری های پژوهشی، آموزشی و رصد اسناد توسعه و آمایش استان بین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و سازمان جهاددانشگاهی تهران به امضاء رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمک به رصد فرآیند توسعه استان (رصد اسناد توسعه استان، شهرستان ها و سند آمایش سرزمین)، ایجاد و پشتیبانی دبیرخانه تحقق شعار سال 1402 در استان تهران، گسترش فعالیت دبیرخانه فرهنگ سازمانی با رویکرد ارتقای بهره وری در استان تهران و انجام فعالیت های مطالعاتی، امکان سنجی پژوهشی و مدیریت پژوهش در زمینه های مورد توافق از موضوعات این تفاهم نامه مشترک است.

از دیگر موضوعات این تفاهم نامه می توان به همکاری در توسعه توانمندی های آموزش کارکنان و مدیران استان در جهت اهداف برنامه توسعه، همکاری در انتشار نشریه تخصصی علمی پژوهشی با هدف توسعه منطقه ای استان تهران، ایجاد راهکار ثبت تجربیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی تهران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان

امضای تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی تهران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان