مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 09:252023-06-15سياسي

آغاز خدمات دهی مواکب در پایانه های چذابه و شلمچه از ابتدای ماه صفر


رییس کمیته اسکان و تغذیه ستاد ویژه اربعین حسینی خوزستان گفت: مقرر شد استقرار و آغاز خدمات دهی مواکب در پایانه های چذابه و شلمچه از ابتدای ماه صفر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام سید محمود موسوی رییس کمیته اسکان و تغذیه ستاد ویژه اربعین حسینی استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران از تلاش ها و پیگیری های جدی متولیان در اطلاع رسانی و جذب مشارکت محبین اهل بیت علیهم السلام برای بازسازی و توسعه عتبات مقدسه قدردانی کرد.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن مراسم اربعین لازم است ارتباطات و هماهنگی های بیشتری با مدیران مواکب به منظور آماده سازی آنان برای پذیرایی و اسکان زائرین اربعین در پایانه های چذابه و شلمچه و همچنین مواکب مستقر در عراق داشته باشید.

رییس کمیته اسکان و تغذیه ستاد ویژه اربعین حسینی استان خوزستان گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده آمادگی این کمیته برای اسکان و پذیرایی زائرین اربعین حسینی در مواکب استان خوزستان و همچنین اسکان زائرین از ابتدای چهار ورودی به استان وجود دارد و مقرر است استقرار و آغاز خدمات دهی مواکب در پایانه های چذابه و شلمچه از ابتدای ماه صفر باشد.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز خدمات دهی مواکب در پایانه های چذابه و شلمچه از ابتدای ماه صفر

آغاز خدمات دهی مواکب در پایانه های چذابه و شلمچه از ابتدای ماه صفر