مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 16:202023-06-20اقتصادي

تامین 35 درصد از درختان شرق اصفهان در باغ رضوان


مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان با بیان اینکه باغ رضوان حدود 35 درصد از درختان شرق اصفهان را تامین کرده است، گفت: این فضای سبز متراکم نخستین سپر دفاعی شهر در برابر هجوم ریزگردها در شرق اصفهان است.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان با بیان اینکه باغ رضوان حدود 35 درصد از درختان شرق اصفهان را تامین کرده است، گفت: این فضای سبز متراکم نخستین سپر دفاعی شهر در برابر هجوم ریزگردها در شرق اصفهان است.

علی حاجیان، با بیان اینکه فضای سبز باغ رضوان با مساحت بیش از 150 هکتار، حدود 4 و نیم درصد از کل فضای سبز تحت اختیار شهرداری اصفهان را شامل می شود، اظهار کرد: بالغ بر 4 درصد از کل درختان شهر اصفهان و حدود 35 درصد از درختان شرق اصفهان در این محدوده قرار دارد، فضای سبز شرق اصفهان امری حیاتی برای شهر محسوب می شود، چراکه در زمان گسیل یافتن ریزگردها به ویژه در فصل تابستان و آغاز وزش بادهای 120 روزه سیستان، فضای سبز باغ رضوان اولین لایه حفاظتی شهر برای جلوگیری از ورود ریزگردها محسوب می شود.

پوشش 80 هکتاری درختان سوزنی برگ در باغ رضوان وی با اعلام اینکه حدود 25 هکتار از فضای سبز باغ رضوان شامل درختان زیتون و بیش از 80 هکتار شامل درختان سوزنی برگ است، افزود: درختان سوزنی برگ ماده ای به نام فیتونسید تولید می کنند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 35 درصد از درختان شرق اصفهان در باغ رضوان

تامین 35 درصد از درختان شرق اصفهان در باغ رضوان