مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 09:202023-06-01سياسي

ضرورت توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در سکونتگاه های غیررسمی اردبیل


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل از اجرای برنامه های مختلف در حوزه زنان خبر داد و به ضرورت توانمندسازی زنان سرپرست خانوار سکونتگاه های غیررسمی تاکید کرد.

- ایسنا/اردبیل مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل از اجرای برنامه های مختلف در حوزه زنان خبر داد و به ضرورت توانمندسازی زنان سرپرست خانوار سکونتگاه های غیررسمی تاکید کرد.

رحیم یونسی 11 خرداد در دیدار با مدیرکل امور بانوان استانداری اردبیل ضمن ارائه گزارشی از مهمترین اقدامات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در توانمندسازی اقشار مختلف شهرستان از جمله مهارت آموزی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره و بهزیستی نظرآباد، خواستار تعامل و همکاری مدیرکل امور بانوان استانداری جهت بروزرسانی امکانات کارگاهی مراکز آموزش فنی و حرفه ای شد.

یونسی ضمن بیان ظرفیت اشتغال کشور از طریق مهارت آموختگان فنی و حرفه ای به نقش زنان در توسعه همه جانبه، خصوصا توسعه اقتصادی استان اشاره کرد و افزود: برنامه های این اداره کل در سال جاری در جهت افزایش نرخ برخورداری بانوان استان از آموزش های مهارتی می باشد.

وی در ادامه ضمن ارائه طرح آموزش زنان در معرض آسیب، از آموزش زنان بدسرپرست، بی سرپرست و زنان سرپرست خانوار در سال 1401 سخن گفت و اظهار کرد: آموزش این قشر از بانوان باید به صورت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در سکونتگاه های غیررسمی اردبیل

ضرورت توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در سکونتگاه های غیررسمی اردبیل