مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 14:152023-06-16سياسي

مدیریت پسماند کشور در دست مافیا


مدیریت پسماند کشور به یک باند مافیایی با سرمایه ای کثیف تبدیل شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، باشگاه خبرنگاران نوشت: علی سلاجقه در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه تهران در رابطه با عملکرد 2 ساله سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در نشست استکهلم سوئد در سال 1972، سران کشورهای جهان و کشورهای صنعتی که استثمارکشی تام از طبیعت می کردند به این نتیجه رسیدند که جای زندگی در کره خاکی تنگ شده و بهره کشی هایی که از طبیعت انجام داده اند، باعث شده که نفس بشر به شماره بیفتد.

در این نشست سران کشورها بحث تأسیس یونپ و بحث توسعه پایدار را مطرح کردند.

وی ادامه داد: فرهنگ کشور ما با پیشینه تاریخی و مذهبی که دارد مملو از کلیدواژه هایی در رابطه با حفظ طبیعت و محیط زیست است، اما متأسفانه می بینیم که غربی ها از راه نفوذ و تلقین، سیاست های خود ما را به ما غالب کرده و برای ما خط کشی تعیین کرده و به وسیله همین خط کشی ها در زمینه محیط زیست، اقتصاد، حیات و سایر ارکان زندگی ما را تحت تاثیر قرار می دهند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست بیان کرد: رهبری معظم انقلاب، محیط زیست را به عنوان یک مسئله درجه یک و غیرتجملاتی مطرح کرده اند.

آقای رییسی هم چه در زمانی که در قوه قضاییه بودند و چه الان، با اشراف کامل بر مسائل و حقوق محیط زیست، بحث توسعه فرع بر محیط زیست را مطرح کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت پسماند کشور در دست مافیا

مدیریت پسماند کشور در دست مافیا