مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 09:152023-06-06اقتصادي

اجرای پروژه های راهداری در دشتستان سرعت گرفت


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دشتستان گفت: اجرای پروژه های راهداری در دشتستان سرعت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سامان قلی پور صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تعریض و بهسازی محور روستایی زیارت با اعتبار 20 میلیارد ریال اظهار داشت: این مهم یکی از خواسته های بحق اهالی بود و با توجه به تردد نسبتاً زیاد در محور، عرض جاده از 6 متر به 9 متر افزایش یافت که نقش بسزایی در ارتقای ایمنی کاربران جاده ای دارد.

قلی پور در خصوص تعریض، بهسازی و ایمن سازی محور سعدآباد- وحدتیه هم افزود: این محور به دلیل تحمل بخشی از ترافیک عبوری به سمت استان های فارس و خوزستان و افزایش چشمگیر کاربران جاده ای به یکی از محورهای مهم و استراتژیک شهرستان مبدل شده، از این تعریض و بهسازی قطعه اول این محور به طول 5 کیلومتر در حال اجراست.

قلی پور با اشاره به اینکه طول جاده سعدآباد – وحدتیه 20 کیلومتر است اظهار داشت: تعریض و بهسازی قطعه اول این محور شریانی حد فاصل شهر سعدآباد به روستای تل سرکوه تا هفته دولت اجرایی می شود و سپس فازهای بعد تا سمت بزرگراه برازجان- دالکی ادامه می یابد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دشتستان به تعمیرات اساسی پل بزرگ نمازگاه در محور دالکی به کنارتخته اشاره کرد و یادآور شد: عملیات برداشت کامل نقاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه های راهداری در دشتستان سرعت گرفت

اجرای پروژه های راهداری در دشتستان سرعت گرفت