مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 20:152023-06-08سياسي

بازدید معاون رییس جمهور از کانون فرهنگی هنری رهپویان یاس تبریز


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور در جریان سفر هیأت دولت به استان آذربایجان شرقی، از کانون فرهنگی هنری رهپویان یاس تبریز بازدید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور در جریان سفر هیأت دولت به استان آذربایجان شرقی، از کانون فرهنگی هنری رهپویان یاس تبریز بازدید کرد.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور امروز در جریان سفر رییس جمهور و هیأت دولت به استان آذربایجان شرقی؛ با حضور در خسروشاه از نزدیک در جریان فعالیت کانون فرهنگی هنری رهپویان یاس قرار گرفته و با دختران این مرکز به گفت وگو پرداخت.

وی در جریان این بازدید از اقدامات ارزشمند کانون فرهنگی هنری رهپویان یاس قدردانی کرد و گفت: تجربه های خوب دختران این مجموعه می تواند الگویی مناسب برای دیگر مجموعه های فعال در سطح کشور باشد، امروز نیازمند تکثیر چنین مراکز پویا و خوش فکر در حوزه بانوان و دختران جامعه هستیم.

خزعلی با بیان اینکه توانمندی و ظرفیت بالای بانوان و دختران دهه هشتادی کانون فرهنگی هنری رهپویان یاس توانسته مخاطبان گسترده ای را در سطح منطقه جذب کند، گفت: ابتکارات جالب کانون در حوزه تولید نوشت افزار و کارگاه عروسک سازی جالب و نیازمند حمایت دیگر نهادهای فرهنگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون رییس جمهور از کانون فرهنگی هنری رهپویان یاس تبریز

بازدید معاون رییس جمهور از کانون فرهنگی هنری رهپویان یاس تبریز