مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 16:002023-06-09دانش

کاهش ظرفیت پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه علامه طباطبایی


مرجله انجام مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله نخست آزمون نیمه متمرکز دکتری دانشگاه علامه طباطبایی آغاز شده است و فرایند آن تا روز پنجشنبه 25 خردادماه ادامه دارد.

- مرجله انجام مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله نخست آزمون نیمه متمرکز دکتری دانشگاه علامه طباطبایی آغاز شده است و فرایند آن تا روز پنجشنبه 25 خردادماه ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید روح الله زرگر باشی مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبایی در خصوص نحوه برگزاری مرحله دوم ارزیابی تخصصی آزمون نیمه متمرکز دکتری این دانشگاه گفت: آزمون دکتری هر سال بر اساس روال مشابهی انجام می شود و بر مبنای آزمون کتبی، تعدادی از داوطلبان که درصدی از نمره را کسب کرده اند برای آزمون شفاهی به دانشگاه ها معرفی می شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: پذیرش بر اساس معرفی چندبرابر ظرفیت از طرف سازمان سنجش آموزش کشور و با بررسی سوابق علمی و مصاحبه است.

زرگر باشی اظهار کرد: تعداد سه هزار و 195 داوطلب برای مصاحبه مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری در دانشگاه علامه طباطبایی اقدام به ثبت نام کردند که برای آنها از تاریخ 17 تا 25 خردادماه 1402، نوبت مصاحبه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به کاهش ظرفیت پذیرش دکتری در دانشگاه علامه طباطبایی، ادامه داد: از مجموع مصاحبه شوندگان، تعداد 367 نفر پذیرفته می شوند که از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ظرفیت پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه علامه طباطبایی

کاهش ظرفیت پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه علامه طباطبایی