مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 13:102023-06-06سياسي

ایجاد مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده علوم قرآنی بجنورد


رییس دانشکده علوم قرآنی بجنورد از راه اندازی مقطع کارشناسی ارشد در رشته مطالعات قرآن و حدیث گرایش معارف و قرآن در این دانشکده برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس دانشکده علوم قرآنی بجنورد از راه اندازی مقطع کارشناسی ارشد در رشته مطالعات قرآن و حدیث گرایش معارف و قرآن در این دانشکده برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام رحیم مهدوی پور در نشست خبری که 16 خرداد ماه برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون این دانشکده رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد نداشته و راه اندازی این مقطع برای اولین بار در مرکز استان و با پیگیری های شبانه روزی مسئولان دانشکده و نمایندگان مجلس شورای اسلامی اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: از مهر ماه سال جاری جذب دانشجو در رشته مطالعات قرآن و حدیث گرایش معارف و قرآن با ظرفیت 10 نفر از بین خواهران در مقطع ارشد صورت می گیرد که قول های مساعد برای جذب همین میزان ظرفیت برای طلاب خواهر نیز گرفته شده که طلاب سطح دو می توانند در این رشته با شرکت در آزمون داخلی جذب شوند.

وی با بیان اینکه دانشکده علوم قرآنی تاکنون 12 دوره شامل 700 نفر دانش آموخته خواهر و برادر داشته است، گفت: هم اکنون 20 استاد و 3 عضو هیات علمی در این مرکز به فعالیت می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده علوم قرآنی بجنورد

ایجاد مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده علوم قرآنی بجنورد