مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 18:452023-06-13سياسي

فرزندان شهدا تکریم شدند


اولین همایش شاهدان شهادت رهروان ولایت ویژه فرزندان شهید شاغل در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با هدف گرامیداشت یاد شهدا و تکریم فرزندان شهید در شیراز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، همایش شاهدان شهادت رهروان ولایت میزبان بیش از 200 نفر از فرزندان شهید شاغل در سازمان جهاد کشاورزی و ادارات کل تابعه این سازمان در استان فارس بود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در این همایش با تاکید بر اینکه این جمع، جمع فاخری است و یکایک افراد دین ویژه ای نسبت به فرزندان شهدای بزرگوار داریم، گفت: این شهدا از خون خودشان گذشتند تا انقلاب اسلامی، ایران اسلامی ما و مردم عزیز ما در آسایش باشند و مصون از هر گزندی بمانند.

یکایک افراد دین ویژه ای به فرزندان شهدا دارند  دهقان پور با بیان اینکه قریب به 230 نفر از فرزندان معزز شهدا در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و ادارات کل تابعه مشغول به خدمت هستند که مایه افتخار و مباهات است، تصریح کرد: باید این قشر را تکریم کرده و مشکلاتی که دارند را حتی المقدور مرتفع کنیم.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه باید فرصتی را ایجاد کنیم که آن سختی هایی که این همکاران گ در فقدان پدر خانواده متحمل شده اند به نحوی جبران کنیم، افزود: در یک کلام صاحب ایمان و تقوا بودن و عمل به آن کارها و اجرای آن در فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزندان شهدا تکریم شدند

فرزندان شهدا تکریم شدند