مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 18:452023-06-11سياسي

نیروهای مسلح ایران اجازه هیچ اقدامی علیه امنیت کشور را نمی دهند


نیروهای مسلح ما به ویژه مرزبانی با قدرت در مرزهای کشور ایستاده و ثابت کرده اند که اجازه هیچگونه اقدامی را علیه امنیت کشور نمی دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار احمدعلی گودرزی عصر یکشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دشمن با همه توان در تلاش برای دور کردن جوانان از صراط مستقیم نظام و انقلاب است، اظهار کرد: اجازه این کار را به آنها نخواهیم داد.

وی افزود: در کنار این تلاش، دشمنان به دنبال هر بهانه ای برای تجهیز ضدانقلاب تلاش می کنند که نمونه آن، تجهیز آن سوی مرز به اسلحه توسط هواپیماهای آمریکایی در زمان اغتشاشات سال گذشته بود.

سردار گودرزی اضافه کرد: یکی از محموله هایی که در این خصوص کشف شد، سه هزار و 800 قبضه سلاح توسط مرزبانی آذربایجان غربی بود.

فرمانده مرزبانی فراجا رمز پیروزی ایران اسلامی را مردم عزیز، متدین و ولایتمدار، رهبر فرزانه و فرمانده مقتدر کل قوا و ایدئولوژی اسلام ناب محمدی عنوان کرد و گفت: ایران اسلامی با این سه عامل، دشمنان خود را در عرصه های مختلف زمین گیر کرده است.

سردار گودرزی، امنیت ایران اسلامی را در دنیای امروز مثال زدنی دانست و اظهار کرد: نیروهای مسلح کشورمان با لطف و عنایت الهی پشتیبانی مردم ولایتمدار، تهدید را از کشور دور کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح ایران اجازه هیچ اقدامی علیه امنیت کشور را نمی دهند

نیروهای مسلح ایران اجازه هیچ اقدامی علیه امنیت کشور را نمی دهند