مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 21:352023-06-10فرهنگي

از مجوز برای شهاب حسینی تا روایت حجازی فر و ترخیص یک بازیگر


صدور مجوز نمایش برای دو فیلم جدید شهاب حسینی، ترخیص یک بازیگر قدیمی از بیمارستان، روایت هادی حجازی فر از جشنواره عروسکی، تمدید ارکستر ملی و مروری بر کنسرت های بهاری، - صدور مجوز نمایش برای دو فیلم جدید شهاب حسینی، ترخیص یک بازیگر قدیمی از بیمارستان، روایت هادی حجازی فر از جشنواره عروسکی، تمدید ارکستر ملی و مروری بر کنسرت های بهاری، آخرین پیگیری ها از عمره و یادآوری مقررات عربستان به زائران مکه گزیده ای از اخبار فرهنگی هنری روز شنبه 20 خردادماه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز شنبه 20 خردادماه اعلام شد به کارگردانی مرضیه ریاحی به بیست و سومین جشنواره فیلم مستقل نیکل کانادا راه یافت.

حادثه در گلادیاتور 2 و مرگ بازیگر برکینگ بد در حوزه سینمای بین الملل خبر رسید که حادثه ای در صحنه در 52 سالگی در گذشت.

ترخیص یک بازیگر قدیمی از بیمارستان از سویی اصغر سمسارزاده ـ بازیگر قدیمی صبح جمعه با شما که به دلیل ابتلا به کرونا چند روزی در بیمارستان بستری بود، از بیمارستان ترخیص شد و به گفته خودش وضعیت نسبتا خوبی دارد.

روایت هادی حجازی فر از جشنواره عروسکی نشست خبری نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک صبح شنبه 20 خردادماه با حضور هادی حجازی فر دبیر این دوره از جشنواره و با رونمایی از پوستر آن برگزار شد که در این نشست حجازی فر ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مجوز برای شهاب حسینی تا روایت حجازی فر و ترخیص یک بازیگر

از مجوز برای شهاب حسینی تا روایت حجازی فر و ترخیص یک بازیگر