مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 11:102023-06-11اقتصادي

اعلام جزییات پاداش کاهش مصرف برق خانگی در استان یزد


مدیرعامل برق منطقه ای یزد تأمین برق مورد نیاز صنایع یکی از اولویت های جدی این سازمان در استان است، گفت: پیک نیاز مصرف استان یزد از ابتدای امسال 1935 مگاوات بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، ابوالفضل اسدی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با بیان این که پیک نیاز مصرف استان یزد 2052 مگاوات است، اظهار کرد: پیک نیاز مصرف استان یزد از ابتدای امسال 1935 مگاوات بوده است.

وی با بیان این که 75 درصد مصرف انرژی در استان یزد صرف صنایع می شود، افزود: از تعداد میزان انرژی تولید شده در استان یزد 11 درصد برای مصارف خانگی مصرف می شود و این آمار در زمان پیک بار تابستان متغیر خواهد بود.

مدیرعامل برق منطقه ای یزد در ادامه با اشاره به اهمیت افزایش مصرف برق در این استان، گفت: در هفته اول خرداد ماه امسال رقم مصرف برق به 61 هزار و 917 مگاوات رسید که 7500 مگاوات بیشتر از حداکثر اوج بار در سال گذشته است.

اسدی حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی را از جمله اولویت های اجرایی برق منطقه ای استان یزد دانست و بیان کرد: در سال گذشته با توجه به برنامه ریزی انجام شده برای تأمین برق صنایع نظیر کارخانه سیمان و فولاد اقدامات لازم انجام و منجر به افزایش تولید شده است.

وی رساندن طرح های پیک را از جمله اقدامات انجام شده برای مدیریت مناسبت مصرف برق در زمان پیک بار در استان یزد دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات پاداش کاهش مصرف برق خانگی در استان یزد

اعلام جزییات پاداش کاهش مصرف برق خانگی در استان یزد