مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 19:002023-06-07سياسي

سیستم های پایش آنلاین زیست محیطی کارخانه کابی آلیاژ با پیگیری دستگاه قضا نصب شد


سیستم های پایش آنلاین آلایندگی زیست محیطی کارخانه کابی آلیاژ منطقه آزاد ماکو با پیگیری دستگاه قضایی آذربایجان غربی نصب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، ناصر عتباتی رییس دادگستری آذرباجان غربی اظهارداشت: با ورود و پیگیری دستگاه قضایی استان آذربایجان غربی سیستمهای پایش آنلاین آلایندگی زیست محیطی کارخانه کابی آلیاژ منطقه آزاد ماکو نصب شدند.

وی تصریح کرد: پیرو بازدیدی که به منظور بررسی مشکلات کارخانه کابی آلیاژ منطقه آزاد ماکو در اسفند ماه سال قبل از این واحد تولیدی صورت گرفت در نشستی که با مدیرعامل و مسئولین نهادهای مرتبط در محل این واحد تولیدی صورت گرفت مشکلات آن بررسی گردید که یکی از این مشکلات نگرانی های زیست محیطی و آلایندگی گاز خروجی از دودکش های کوره های آن بود.

رییس کل دادگستری استان ادامه داد: با توجه به اینکه کارخانه کابی آلیاژ یکی از واحد های تولیدی مهم با ظرفیت اشتغال 320 نفر در شمال غرب کشور است که با سرمایه گذاری 60 میلیون دلاری توسط یک کارآفرین هندی در زمینه تولید فروسیلیکو منگنز که از مواد اصلی تولید فولاد و چدن محسوب می شود فعالیت دارد، در این نشست مقررگردید در اسرع وقت تجهیزات پایش آنلاین آلاینده های زیست محیطی تهیه و بر روی دودکش ها نصب و به تایید رییس دادگستری شوط، فرماندار و مسئولین محیط زیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم های پایش آنلاین زیست محیطی کارخانه کابی آلیاژ با پیگیری دستگاه قضا نصب شد

سیستم های پایش آنلاین زیست محیطی کارخانه کابی آلیاژ با پیگیری دستگاه قضا نصب شد